[2] (Nie)lubiani roślinożercy

Wegetarianizm - dieta polegająca na wyłączeniu z diety mięsa, niekiedy także produktów zwierzęcych. 

Każdy zna tą dietę i każdy ma swoje zdanie na ten temat. . Ostatnio zauważyłam, że ciekawą rozrywką dla niektórych osób stało się sprzeciwianie tej diecie. Tworzyło to wiele konfliktów, w które wszyscy momentalnie wciągali się. Nie polegało to na spokojnej wymianie zdań - chwilę później górowały emocje, pojawiały się wyzwiska. Moim zdaniem chyba każdy ma prawo do swojego zdania, ale po co wciągać się w taką prowokację? To wcale nie musi dotyczyć tego tematu, ale każdego innego. Zastanawia mnie jedno - po co takie osoby to robią? Czy to nowy rodzaj rozrywki? A przede wszystkim - w jakim celu zapisali się do grupy, która jest sprzeczna z ich postępowaniem?



Zachęcam was do udziału w tej akcji. Jest to świetny pomysł i bardzo przydatny dla osób, które myślą o przejściu na dietę wegetariańską lub wegańską :)


Komentarze

  1. ja nie dałabym rady nie jeść mięsa :D Jestem typowym mięsożercom :D
    pytałaś o wzajemną obserwacje, ja już, teraz twoja kolej :D
    Obserwatorów masz z boku mojego bloga :D
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatnim czasie próbuję ograniczać mięso w swoim jadłospisie, nie wiem jeszcze czy się uda, ale staram się przejść na wegetarianizm. http://bruneheureuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Superr .. Blog .. <3 Czekam na kolejną notkę ..
    http://pokoloruj-mi-marzenia.blogspot.com Kolejna Notka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę nie wyobrażam sobie nie jeść mięsa :o
    ciekawy post!:)))
    zapraszam do mnie : https://xmaalw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sobie nie wobrarzam jeść mięsa to by był skandal !!! Super blog zapraszam igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad tym wyzwaniem, na stałe wegetarianizm u mnie się nie przyjmie, ale takie 30 dni mogłoby być ciekawe i na pewno byłby to zdrowy wariant diety :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post, ale strasznie mało. Zastanawiam sie nad tym wyzwaniem ale nwm czy rodzice sie zgodzą
    pozdrwaiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie rodzice nie zgadzali się, ponieważ jem mało mięsa no i miałam efekt uboczny odstawienia mięsa :X ale ogólnie wszyscy mimo, że nie są za moim wegetarianizmem bardzo mi pomagają i wspierają :)

      Usuń
  8. Cóż, jest wiele plusów takiej diety, to podobno bardzo zdrowe. Sama raczej nie zamierzam przechodzić na tę dietę, bo zwyczajnie lubię mięso, ale po treningu nie zaleca się jedzenia produktów mlecznych, co często robię. Zastanawiam się nad takimi wegańskimi "serkami" sojowymi, to by był chyba fajny zamiennik ;)

    U Łosia nowy post http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zmierzam przechodzić na tę dietę i tyle ale nie mam nic do osób, które tak robią bo to ich sprawa co jedzą, grunt żeby to nie szkodziło ich zdrowiu ;)
    http://stoprocentwelny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog, lekko sie czyta, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam przejść na wegetarianizm, ale jakoś nie potrafię :p

    Pozdrawiam :*
    Http://elinka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę,że wytrzymałabym bez mięsa miesiąc ale więcej to raczej nie :)
    Obserwujemy? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  13. Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)

    Mój blog

    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wyobrażam sobie nie jeść mięsa :D
    Jeśli masz chwilkę, to byłabym wdzięczna za kliki w linki w moim poście :D
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mimo że jestem szczuplutka, jem bardzo dużo mięsa i ciężko byłoby bez niego się obejść :)
    mogłabym prosić o poklikanie w ost poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz