[5] Niezbędne apki w moim telefonie

Witajcie!
Ostatnio byłam zmuszona przywrócić mój telefon do ustawień fabrycznych i wpadłam na pomysł, aby napisać dla was post o aplikacjach, które dla mnie są niezbędne w telefonie. Są one różne przeróżne, większość z nich na pewno jest wam znane, inne może nie.

OpenFM

Jest to aplikacja zawierająca około 100 stacji zróżnicowanej muzyki. Ogromną jej zaletą jest fakt, iż w czasie nadawania nie ma reklam. Zużywa ona niewiele transferu, dzięki czemu można jej używać także, kiedy znajdujemy się poza siecią wifi. Każdy użytkownik ma szansę znaleźć tam stację z muzyką dla siebie.

AppLock


Aplikacja ta służy do zabezpieczenia poszczególnych aplikacji na naszym telefonie. Sami wybieramy, które z nich będą wymagały wpisania kodu pin bądź narysowania symbolu. Ma ona opcję też sejfu na nasze zdjęcia i filmy wideo oraz możliwość blokady czasowej i lokalizacji. Dzięki prostemu widżetowi na nasz ekran główny możemy za pomocą jednego kliknięcia decydować czy blokada jest włączona czy też wyłączona.

Opera

Jest to każdemu znana przeglądarka internetowa. Na moim telefonie zainstalowana jest w wersji mini. Jest ona prosta w obsłudze, szybko wczytuje strony i otwiera wszystkie witryny w ten sam sposób, co pełna wersja Opery.

Tłumacz Google
Cover art
Jest to aplikacja, którą zawsze warto mieć pod ręką. Waży ona nieco ponad 18MB. Zawiera wszystkie opcje, jakie są dostępne w wersji internetowej tłumacza Google, lecz nieco uproszczone.

Facebook Lite
Cover art
Jest to aplikacja Facebooka, która jest o wiele lżejsza, niż pełna wersja Facebooka. Wygląd ma zupełnie inny, jest maksymalnie uproszczona, ale także posiada swoje błędy (m.in opóźnione odświeżanie zdjęć profilowych znajomych).

Emoji Keyboard
Cover art
Jest to nieco bardziej rozbudowana klawiatura niż systemowa. Zawiera wiele emotek, dzięki czemu można urozmaicić swoje wiadomości. Dostępna jest w wielu kolorach i motywach.

Glow Hockey
Cover art
Jest to nic innego jak gra z dzieciństwa - cymbergaj. Można w nią grać samemu, jak i w dwie osoby. Wersja mobilna na pewno nie zastąpi gry na żywo, ale na pewno dostarczy mnóstwo rozrywki.

7 minutowe ćwiczenia
Cover art
Jest to aplikacja zawierająca 13 ćwiczeń, których wykonanie całej serii zajmuje około 7 minut. Zawiera ona również instrukcje dotyczące poszczególnych ćwiczeń i kalendarz ułatwiający nam zaznaczanie, jakiego dnia ćwiczyliśmy. Istnieje również opcja odblokowania kolejnych szkoleń: treningu mięśni brzucha oraz pośladków.

Edjing
Cover art
Aplikacja ta jest idealną wersją mobilną dla każdego lubiącego bawić się muzyką. Jest to uproszczona wersja programu przeznaczonego dla Dj-ów z opcją odblokowywania nowych opcji za pomocą punktów, które można zdobyć regularnie używając aplikacji. Za pomocą tych samych punktów można zmienić jej wygląd.

Photo Studio
Cover art
Aplikacja ta zawiera wiele opcji, dzięki którym możemy poprawić wygląd swoich zdjęć. Zawiera mnóstwo filtrów (większa część niestety płatnych), efektów, ramek, naklejek. Zawiera też podstawowe opcje przerabiania zdjęć.



A czy wy znacie jeszcze jakieś ciekawe aplikacje na telefon?
Piszcie w komentarzu ;)

Komentarze

  1. Ja żadnej z tych aplikacji nie mam :) Jakoś nie są mi potrzebne ;) Jedyne co mam to jedną grę i Facebook :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jedyne apki jakie mam to instagram, facebook, messenger, insta square i jakaś apka z rokładem autobusów :) ale tak to zazwyczaj nie ściągam żadnych gier ani nie bawie się w jakies niewiadomo jakie aplikacje, bo i tak nie używam, a tylko zajmują mi pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opera i tłumacz te dwie mam, resztę jakoś nie znam
    Co do opery to jedna z najlepszych przeglądarek na tel ale jaj największy minus to to że nie otwiera wideo na bieżąco na przykład z cda. Pozdrawiam :)

    http://myuncanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam żadnej z tych apek, na ios'a jest duże zróżnicowanie aplikacji:)
    Zapraszam do mnie i proszę o klikanie w linki Romwe! :)*TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  5. OpenFM też mam-jest super,ponieważ nie muszę ściągać miliona piosenek-wszystkie są już w aplikacji-minus to to,że musi być wi-fi :(
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz